Tilaa varsinaiset tunnukset: elina@efector.fi / 0400 471 090

Tämä on videoharjoitusten kokeilusivu, jolla tarjoamme kaksi harjoitusta veloituksetta. Varsinaiset videoharjoituspakettimme ovat:
1. Special Spring, 13 + 1 ekstrajumppa kpl harjoituspaketti (95.-)
2. Summer Shine, 10 + 2 taukojumppaa kpl harjoituspaketti (75.-)
Yhteishintaan 160.- Tunnukset ovat voimassa 3 kk ja ostaessasi molemmat 6 kk.

© Efector Oy – Elina Pihlajamäki. Videoiden kopionti ja levitys ei ole sallittu ilman Efector Oy:n erillistä lupaa.

ELINAN TERVEISET HARJOITUKSIIN

Hienoa, että kokeilet videoharjoittelua! Videoharjoitussarjoissamme on monipuolisia harjoitteita. Tarvitset mielellään harjoituksiimme jumppamaton, piikkipallon, Pilates-pallon, tyynyn. Jos sinulta puuttuu nämä varusteet, voit silti osallistua harjoituksiin ja tehdä ilmankin.

Muistathan, että teet harjoitteet omalla vastuulla, rauhassa, kuulostellen ja jätät tekemättä harjoitteet, jotka eivät tunnu hyvältä tai joihin et ole vielä valmis. Videoissa tulee olemaan eri tasoisia ja teemoiltaan erilaisia harjoitekertoja. Voit ihan rauhassa tehdä vaikka vain perustason harjoitteita ja odottaa, että koet olevasi valmis haastavimpiin. Jos olet jo taitava liikkuja on hyvä kuitenkin tehdä myös rauhallisempia harjoitteita. Muistahan kuunnella omaa kehoasi harjoitteiden aikana ja myös niiden jälkeen.

Suosittelen varaamaan kalenterista aika vähintään kahteen viikkotreeniin, jopa neljään sillä videot ovat lyhyempiä kuin viikkotreenisi Studiolla. Ja lisäksi ulkoile, kohota happikuntoasi varsinkin jos tuntuu, että aikaa on nyt enemmän. Otathan yhteyttä jos jokin asia askarruttaa tai haluat antaa palautetta ja esittää toiveita. Nautitaan nyt liikkumisesta ja luonnosta. Terveyttä ja elinvoimaa toivotellen,

Elina

PS. Efector Pilates Studiolta on saatava Pilates-varusteita kotiharjoituksiin. Kysy lisää elina@efector.fi / p. 0400 471 090

Kevät 2020 3. harjoitus

RAUHALLISTA, PALAUTTAVAA MUTTA TEHOKASTA

Rauhallinen harjoitus. Hengitystä, pehmeää liikkuvuutta, joustavuutta. Joskus viipyilevä ja tempoa hidastava harjoitus voikin olla paljon tehokkaampi kuin nopeatempoinen. Toivottavasti jaksat ja innostut myös tästä.

Kevät 2020 2. harjoitus

LANTIONALUEEN VAHVISTAMINEN JA RINTARANGAN LIIKKUVUUS

Mm. lantionalueen vahvistamista ja rintarangan liikkuvuutta sekä läpi kehon resonoivaa liikettä. Korostamme tässä harjoituksessa alautumista ja energisoitumista.